Известие

Collapse
No announcement yet.

амортисьори и пружини

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • амортисьори и пружини

    Здравейте, колата е 166 3.2 със спортни пружини съм и амортисьори билщайн. По-ниска е заради пружините, а това се оказа проблем понеже ходя по черни пътища, баири, качвам бордюри и др.... до момента леко внимателно минавах но взе да ми писва да я нося на ръце и возията си е твърдичка. Ще сменям всичко понеже се оказа че не мога да сменя само пружините трябва и амортисьорите. Идеята е да ме насочите какви качесвени амортисьори да сложа, искам да са меки не твърди и газови ли да са или пак маслени? Също и къде мога да си ги купя както и пружините. Мерси
    Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
    Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

  • #2
    Първоначално публикувано от BIzZkIt4o Покажи съобщение
    Здравейте, колата е 166 3.2 със спортни пружини съм и амортисьори билщайн. По-ниска е заради пружините, а това се оказа проблем понеже ходя по черни пътища, баири, качвам бордюри и др.... до момента леко внимателно минавах но взе да ми писва да я нося на ръце и возията си е твърдичка. Ще сменям всичко понеже се оказа че не мога да сменя само пружините трябва и амортисьорите. Идеята е да ме насочите какви качесвени амортисьори да сложа, искам да са меки не твърди и газови ли да са или пак маслени? Също и къде мога да си ги купя както и пружините. Мерси
    Колко пари искаш за твоите?

    Comment


    • #3
      Защо не сложиш <03 пружини и стандартните амортисьори от ePer? Ти си с някаква супер спортна комбинация, не си за офроуд
      Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
      HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

      Comment


      • #4
        Не съм мислил да ги продавам за сега, а иначе тези прижини ще я повдигнат ли къде ги има ?
        Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
        Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

        Comment


        • #5
          Мога да кажа само за нещо което съм сменил - газови Монро - 150лв.парчето с труда.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #6
            Преди с маслени ли си бил? Сега с газовите как е?
            Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
            Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

            Comment


            • #7
              оригиналните Боге на 166 абсурд да са маслени ?
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #8
                масленин са валери.богето.наскоро нацелих една с течащи като лейка оригинални ..предните ..
                75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                kavasaki zzr-600 100 жребеца
                147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                Comment


                • #9
                  Използвам темата...
                  Наскоро смених амортисьорите, всичките, с газови. Поради тази причина не успях да се вредя с парите за нещо по-марково, щото сменях лагер-главина и някои кекерци по окачването. Проблемът го усетих веднага - отпред вдясно колата си остана осезаемо по-мека - и при силов натиск, и при влизане в дупки, слизане от бордюри, че и по дребни неравности усещам лабилността от тази страна в сравнение с твърдото и отривисто стъпване вляво. Ходих на шок-тестер, изклатиха колелетата и казаха че двата морта реагират абсолютно еднакво, демек проблем в амортисьора нямам...Хм. Омекнала пружина? Само тази? Сменявана преди мен с друга? ... Преди не съм усещал нещо конкретно, защото предницата се лашкаше като "Титаник" /един омекнал, другият изтекъл/...
                  Свалял съм всичко, видимо и силово е в ред, тампонът към чашката е читав, няма омазняване по стержена, няма ход в гнездото...По окачването всичко е сток, проверено, а и симптомите нямат нищо общо с това.
                  ...Не съм обърнал внимание на пружините обаче, конкретно тази. Възможно ли е да има повече умора в едната заради повечето тормоз вдясно ...или просто тази е чупена още в Италия, и е заменена с по-мека?
                  Ще се радвам да чуя мненията ви, колеги.
                  Alfa Romeo 166 JTD '99 Progression

                  Comment


                  • #10
                    И моята е много ниска.Дори не минавам през пряката на блока ми защото има легнал полицай на нея.Три пъти минах през него и трите удари отдолу. Отиди в Тех-ко и питай там за пружини http://www.tech-co.bg/proizvoditeli/lesjofors С такива пружини карам 164-та вече 8-9 години и носят много на бой по дупките и на товарене.Е едната даде фира на м-ла Хемус, но не е болка за умиране. Амортисьори и сложих Монро газови и вече са на над 150000км и не са мръднали,но возията стана много твърда.Здрави са много Монрото, но друса неприятно.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #11
                      Пружината /-те/ лесно ще ги сменя. Предпочитам да вози като каруца, но не и да треперя за картера при всяка ситуация.
                      Целта е да елиминирам амортисьора окончателно като евентуална причина за "клепането" от едната страна. Ако на тестера бяха отчели разлика, щях да правя рекламация /ще гоня Михаля демек/, а в най-лошия случай да се разтоваря още веднъж за друг...белким уцеля читав.
                      С две думи - твърдостта /степента на компресия в амортисьора/, винаги ли е определяща /или в какви граници/ за еднозначната амплитуда на реагиране, при положение че на въпросния тестер говорим за повърхностни удари, които минимално плъзгат стержена в цилиндъра... А имитиране на по-дълбока неравност-повече ход? Ако има разлика в амплитудата на връщане, не би ли се проявила едва тогава?
                      /Разсъждавам лаишки, по някаква логика, но "проби-грешки" с финикийски знаци не ми се правят повече/
                      Last edited by silversnake; d.m.y г., 16:46.
                      Alfa Romeo 166 JTD '99 Progression

                      Comment


                      • #12
                        Проблема с височината го реших като сложих по големи гуми и направо се родих. От 215/55/16 минах на 215/60/16 сега нямам никакви проблеми, минавам от всякаде много съм доволен и калника се изпълни изцяло няма празнина вече.
                        Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
                        Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от silversnake Покажи съобщение
                          Пружината /-те/ лесно ще ги сменя. Предпочитам да вози като каруца, но не и да треперя за картера при всяка ситуация.
                          Целта е да елиминирам амортисьора окончателно като евентуална причина за "клепането" от едната страна. Ако на тестера бяха отчели разлика, щях да правя рекламация /ще гоня Михаля демек/, а в най-лошия случай да се разтоваря още веднъж за друг...белким уцеля читав.
                          С две думи - твърдостта /степента на компресия в амортисьора/, винаги ли е определяща /или в какви граници/ за еднозначната амплитуда на реагиране, при положение че на въпросния тестер говорим за повърхностни удари, които минимално плъзгат стержена в цилиндъра... А имитиране на по-дълбока неравност-повече ход? Ако има разлика в амплитудата на връщане, не би ли се проявила едва тогава?
                          /Разсъждавам лаишки, по някаква логика, но "проби-грешки" с финикийски знаци не ми се правят повече/
                          Според мен ако едната пружина е омекнала колата видимо ще стои по-ниска от тази страна.При слизане от бордюр примерно амортисьора омекотява удара при слизането.Ако амортисьора не държи, пружината ще се свие докрай и ще се ударят навивките и една в друга.Ще усетиш твърд удар, който ще се поеме само от тампона на макферсона и ударния тампон на амортисьора.Пробвай да натискаш колата по заните калници и виж еднакво ли се вдига предницата.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от silversnake Покажи съобщение
                            ...Омекнала пружина? Само тази?...
                            Има писано по тази тема - на един колега едната пружина се оказа счупена на първата навивка и по тази причина не се виждаше при обикновен оглед. Най-вероятно ще трябва да търсиш нови пружини, но имай предвид, че има различни размери, а за БГ не става нищо друго, освен най-високите.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Boby, логично е така. Чак удари на тампони не съм усетил, качвайки се насам-натам. И като че ли има някакво провисване...на око е трудно обаче, може и да е зрителна измама. Ще направя и опита с помагач.
                              Да е счупена - едва ли, трябва да е станало с пускането от подемника, а преди няколко дни ги свалях заедно с морта и обстойно огледах, че и с майстор. Просто едната е по-мека /уморена/ от другата, независимо от причината - сменяна и т.н.
                              Но все така ще се ориентирам към нови пружини. За мен е по-добрия вариант. Естествено ще взема най-високите, като за нашенско.
                              Благодаря за мненията.
                              Alfa Romeo 166 JTD '99 Progression

                              Comment

                              Working...
                              X